Založit webové stránky nebo eShop

 

 

BRÁNA K NOVÝM EVROPSKÝM TRHŮM

Vážení vystavovatelé,

V roce 2015 vznikly některé nové vinařské akce v Praze ( na kterých mimochodem žádný návštěvník neplatí vstupné a všichni jsou takzvaně VIP – hosté ) a vyznačují se tím, že pořadatel experimentuje se spojením VÍNO a AUTOMOBILY.

My jsme přesvědčeni že víno má být nadále párováno spíše s pochutinami. Pokud jde o návštěvníky tak spojováno s gastronomií,obchodníky,milovníky vína kteří platí vstupné ,tak jak je běžné na veletrzích po celém světě a případně se skutečnou VIP – společností. Několik let pořádáme tzv. Koncerty vín a pochutin – setkání celebrit u vína a delikates, setkání velvyslanců a obchodních radů atd..

Především zájmy obchodníků nás přivedli k tomu abychom veletrh posunuli v 19. ročníku opět o jeden krok dále.

Co znamená značka GastroFair, kterou jsme předřadili před název Víno&Delikatesy? Vždyť název Víno &Destiláty a později (již více než 5 let), změněn na název Víno&Delikatesy nás provází již 19 let. Vždy jsme měli v názvu veletrhu „ mezinárodní gastronomický veletrh“ a vždy jsme ho chápali jako veletrh pro různá odvětví v gastronomii. Postupně se však zájem klientů a vystavovatelů o delikatesy, či obecně o jídlo začal úžasným způsobem znásobovat. Víno samozřejmě, jako jeden z klíčových kamenů gastronomie, vždy zůstane na jednom z předních míst našich zájmů o jídlo a pití, našich příjemných zážitků.

Mnoho společností z řad potencionálních zájemců s dobrým jídlem a dobrým pitím u nás nechtělo vystavovat se slovy“ Vy jste přeci jenom hlavně o víně a my děláme jídlo nebo pivo, juice atd.“. To nás přivedlo k doplnění názvu na GastroFair. Gastro ukazuje, že jde o gastronomii, Fair znamená veletrh, ale také dobré, férové zacházení s vystavovateli i s návštěvníky. To byl, je a vždy bude náš cíl.

NOVINKA VELETRHU – organizování specializovaných B2B (Business-to-Business) eventů!

Na základě velmi úspěšného setkání B2B výrobců z Makedonie a českých profesionálů z gastronomie na veletrhu 2015 (viz. reference na našem webu) budeme organizovat na veletrhu podobná jednodenní setkání firem s odborníky. Během veletrhu uspořádáme v jedné z hal uzavřenou pultovní prezentaci pouze pro profesionály z gastronomie a obchodníky. To umožní vystavovatelům speciální vystavení svých produktů pouze pro pozvané. A zároveň to umožní některým, zejména zahraničním, vystavovatelům strávit na veletrhu pouze jeden den.

Veletrh je samozřejmě hlavně kontraktační akcí, na kterou úspěšně zveme profesionály z řad majitelů hotelů, restaurací, obchodních řetězců a dalších obchodů, aby v rámci B2B s nimi vystavovatelé navázali kvalitní kontakty. Že tato dlouhodobá koncepce má úspěch svědčí i řada referencí zahraničních vystavovatelů, citovaná na našem webu. Vytvořili jsme však také možnosti pro tzv. „malé vystavovatele“, aby pro ně nebylo vystavování jen finanční zátěž, ale i možnost na místě kvalitní produkty prodat návštěvníkům.

S naší snahou pomoci ke kontaktům vystavovatelů se zájemci souvisí i udělování značky kvality TOP DELIKATESA. Kdokoliv si z tuzemských, ale i zahraničních zájemců myslí, že má opravdu kvalitní produkt, může o tuto značku usilovat. To mu pak umožní nejen zvýšení image jeho výrobků a společnosti, ale i výhodnější vystavování. Tuto značku již obdrželo více jak 100 vystavovatelů z mnoha zemí a zájem každým rokem stoupá. Pro zahraniční zájemce prakticky obdobná značka neexistuje.

Těšíme se na vás, na domácí i zahraniční vystavovatele, protože jsme přesvědčeni, že vám Gastro Fair-Víno&Delikatesy pomůže k úspěchům na našem trhu.

S přátelským pozdravem,

František Veselý, ředitel veletrhu

 

 

Statistika veletrhu 2015:

Výstavní plocha: 5 500 m2

Počet vystavovatelů: 202

Počet návštěvníků: 13 400

Importéři prezentovali produkty  z 25 zemí

Přímí zahraniční vystavovatelé byli z 17 zemí a bylo jich celkem 43

Návštěvníci byli z 38% profesionálové z gastronomie nebo obchodníci

 

TOPlist